BLYSS — Brand Identity Zürich
Branding Agentur
Blyss-ArtFragrance-annualreport-thb.jpg

.... Black is beautiful .. Black is the new black ....

Lalique Group, Art and Fragrance Geschäftsbericht

Blyss-ArtFragrance-annualreport-01.jpg

Black is beautiful

Black is the new black

ArtFragrance-logo.jpg

Geschäftsbericht

ANNUAL REPORT

....

Lalique Beauty – vormals Art and Fragrance – ist eine Sub-Holding der Lalique Group. Unter dem Label werden Markenparfüms und Kosmetik entwickelt und international vertrieben.

Nach der erfolgreichen Lancierung mehrerer Werbekampagnen für die Marken Lalique, Jaguar Fragrances und Bentley Fragrances hat uns Art & Fragrance mit der Neukonzeption, Gestaltung und Produktion ihres Hauptkommunikationsmittels beauftragt – dem Geschäftsbericht.

..

Lalique Beauty - formerly Art and Fragrance - is a sub-holding of the Lalique Group. Branded perfumes and cosmetics are developed under the label and sold internationally.

Following the successful launch of several advertising campaigns for the Lalique, Jaguar Fragrances and Bentley Fragrances brands, Art & Fragrance commissioned us to redesign, design and produce their primary means of communication - the Annual Report.

Blyss-ArtFragrance-annualreport-04.jpg
Blyss-ArtFragrance-annualreport-07.jpg
Blyss-ArtFragrance-annualreport-06.jpg
Blyss-ArtFragrance-annualreport-05.jpg
Blyss-ArtFragrance-annualreport-14.jpg

....

Bei diesem Projekt konnten wir all unsere Stärken bündeln: neben der Konzeption und Koordination mehrerer Photoshoots und der grafischen Ausführung von Image- und Finanzteil bis ins kleinste Detail, wurde der Bericht sehr hochwertig und mit vielen Veredelungen produziert. Ein Schmuckstück – ganz wie die Produkte aus dem Hause Art & Fragrance.

..

In this project, we could bundle all our strengths: in addition to the conception and coordination of several photoshoots and the graphic execution of image and financial part to the smallest detail, the report was produced very high quality and with many finishes. A jewel - just like the products from Art & Fragrance.

Blyss-ArtFragrance-annualreport-16.jpg
Blyss-ArtFragrance-annualreport-03.jpg

....

Einen besonderen Abschnitt im Geschäftsbericht widmen wir den Menschen, die hinter den Produkten stehen. Mit zurückgeschnittenen Seiten und sympathischen Porträtbildern ist das «Buch-im-Buch» ein schöner Kontrast zu den nüchternen Zahlen.

..

A special section of the Annual Report is dedicated to the people behind the products. With cut back pages and sympathetic portraits, the „book in the book“ is a nice contrast to the sober numbers.

Blyss-ArtFragrance-annualreport-08.jpg
Blyss-ArtFragrance-annualreport-02.jpg

“The mix of manual labour and delicate craftsmanship in my work on the crystal is what I really enjoy.”

Blyss-ArtFragrance-annualreport-09.jpg

Weitere Projekte